سلام دوبارهخیلی دوست دارم که بیام و زیاد بنویسم ولی فرصت نمیشه. علی رغم اینکه بیشتر اوقات خانه هستم و مشغول پارسا و حتی فرصت نوشتن ندارم ولی حس بیکاری و یا شاید تکراری بودن روزها باعث شده که احساس دلتنگی زیادی داشته باشم. از وقتی از ایران برگشتم ,اینجا دلم رو زده. نه اینکه بگم دوست دارم ایران باشم ولی فعلا که دوست ندارم اینقدر هم دور ایران باشم. اگر به خودم بود ترجیح می دادم یه جایی می بودم که می تونستم زود به زود و کوتاه مدت برم ایران سر بزنم.شاید وقتی دوباره به کار و درس برگردم احساسم هم تغییر کنه و حرفم رو پس بگیرم. ولی چیزی که مطمینم اینه که کسی با روح دلاویزترین...
ما را در سایت دلاویزترین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: پنجشنبه 28 مرداد 1400 ساعت: 14:02